بورس آموزش رایگان در بورس توسط توییتر بورس

توییت های برتر بورس

طوفان توییتری فعالان بازار سرمایه در ترند کردن هشتگ اعتراضی

 

توییت های اعتراضی در واکنش نسبت به ریزش بازار سهام

در اعتراض به شرایط به وجود آمده در بازار سرمایه، امروز فعالان بورس، در توییت های خود، اعتراض و خشم خود را نسبت به وضعیت فعلی بازار ابراز داشتند! در این بین فعالان بورسی با ترند کردن هشتگ #معاملات_را_متوقف_کنید خواستار توقف معاملات روز سه شنبه شدند! اهم توییت های فعالان بورسی را در زیر ببینید: 


اکانت توییتر بورس هشتگ زد: معاملات را متوقف کنید!


بهنام صمدی، فعال رسانه ای بازار سرمایه در توییتی نوشت:

دیگه باید چه اتفاقی باید بیفته که معاملات متوقف بشه؟ سرمایه مردم رو به صفر رسوندین تا تعیین تکلیف بودجه #معاملات_را_متوقف_کنید


امیرفهیمی نوشت:

الان وقتشه با یه اقدام فوری-انقلابی #شستا رو باز کنید و شاخص رو ببرید به کانال یک میلیون و یکصد هزار!


میترا فرخ پور کارشناس و تحلیلگر بورس گفت: حجم معاملات فتوشاپه


همچنین هشتگ #ابراهیم_بورس_شکن در واکنش به وعده های بورسی ابراهیم رییسی و عمل به وعده های وی، بسیار داغ شد. کاربران اعتقاد داشتند ابراهیم رییسی در سخنرانی هایش در زمان انتخابات، اولویت اول خود را رسیدگی به وضع نابسامان بورس اعلام کرده بود. اما در حال حاضر، توجهی به وضعیت فعلی بورس ندارد!

در زیر چند نمونه از توییت ها و واکنش های بورسی را با هم مرور می‌کنیم:


عباس عبدی فعال سیاسی نوشت:

از ابتدا هم روشن بود تمام آنچه که نامزدهای انتخاباتی در باره بورس می‌گفتند یا فریبکارانه بود و یا از روی ساده‌لوحی! رسیدن به حقیقت نیازمند گذشت شش ماه نبود. برای بقیه هم انتظار نباید کشید؛ از اکنون هم می‌توان راستی آزمایی کرد.


محمد جواد محمد زاده توییت کرد:
آقای رئیسی؛ فقط امیدوارم وعده‌ها و دستاوردهای ادعاییِ دیگرتان شبیه وعده و دستاوردتان در بورس نباشد. ملّتِ در بورس بیچاره بودند. بدبخت‌ترشان کردید.


سیامک قاسمی فعال اقتصادی نوشت:

باهوش ترین، مدرن ترین و توسعه یافته ترین بازار ‌سرمایه گذاری ایران نابود شده، فقط به جرم دولتی بودن! این اتفاقات بازار #بورس دقیقا نتیجه دولتی بودن بازار سرمایه ایران است. چه رشد فاجعه بار سال ۹۹ و چه ریزش دردناک سال ۱۴۰۰ یک نتیجه بیشتر ندارد : در زمین دولت بازی نکنید!


پیمان مولوی رییس انجمن اقتصاد دانان ایران:

حال که همه در حال تکرار این سوال هستند که چگونه #بورس به اینجا رسید؟کمی به این نمودار دالان نرخ بهره بین بانکی نگاه کنید! چند سوال؟ چه کسانی نرخ بهره بین بانکی را در فاصله ۳ ماه از ۲۰٪ به ۸٪ رساندند؟ چه کسانی در خرداد آرام آن را تا مرداد ۹۹ به ۲۰٪ بازگرداندند؟ این کار عمدی بود؟

علی سعدوندی فعال اقتصادی:

#بورس به خاک و خون کشیده شد و مدیریت بازار حتی از circuit breaker استفاده نمی کند. تا آخر هفته #گنداب_بورس را تعطیل کنید؛ #کازینوی_خودرو را برای همیشه متوقف کنید؛ قیمت گذاری های ظالمانه را متوقف کنید؛ با خبرگان واقعی مشورت کنید.

الهام معصوم زاده کارگزار بورس، خطاب به شریفی خبرنگار مصاحبه با رییس جمهور، نوشت:

من جای شما بودم، تمام گفتگوی امشب رو به فاجعه‌ای که داره توی بورس اتفاق میوفته، اختصاص میدادم. بورسی که در وعده‌های انتخاباتی اولویت اول این جناب بود، خر که از پل گذشت، دوباره به چپاول بورسی‌ها ادامه دادند!

مبین ناظمی فعال رسانه ای بورس:

1140 میلیارد تومن خروج پول حقیقی از بازار حتی قدیمی های بازار هم دارن خارج میشن دیگه!

مهدیه کردی خبرنگار بورس نیوز توییت کرد:

اگه سهامداران زیان دیده بورس انقدر نجیب و صبور نبودن و مثل مالباخته های موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز واکنش نشون می دادن؛ الان “”آقایون”” حمایت شون از #بازارسرمایه به ۴ تا جلسه بی ثمر با شاخ های فضای مجازی ختم نمیشد!

مرتضی قربانی نوشت:

در پزشکی دردی وجود داره به اسم درد فانتوم؛ بیمار واقعا درد می‌کشه، ولی از جایی که دیگر نیست.دستی درد می‌کنه که قطع شده، انگشتی درد ميكنه که وجود نداره خواستم بگم پولهایی که توی بورس گذاشتین همین حالتو داره قرار بود عاشقانه تموم بشه ولی نشد:)

سهیلا صالحی نوشت:

وضعیت الان بورس به مثابه باتلاقی هست که تا چند وقت دیگه خیلی چیزای دیگه رو هم در خودش فرو میبره. مسئولین فکر نکنن که تنها بازنده این بحران سهامدارا هستن!

رضاخانکی مدیرعامل استارتاپ داران توییت کرد:

اگه مسئولی چیزی حرف من رو اینجا میبینه و میخونه این رو باید صادقانه برای بار چندم عرض کنم. وضعیت بورس این روزها مصداق بحرانه، نه شرایط عادی عرضه/تقاضا! مقابله با بحران حتما سیاست‌های متفاوتی رو میخواد. این بحران عمیق شده و اگر تصمیمات درستی نگیرید هزینه‌های گزافی خواهید داد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا